piątek, 22 stycznia 2016

Pokręcone ! :)


Chyba każdy fotograf, gdzieś w głębi duszy marzy o sesji z rudowłosą dziewczyną. Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby spełniać marzenia .. i tak poznałam Paulinę :) 
Tego dnia wyjątkowo wiało, gdy doszłyśmy w nasze wymarzone miejsce do zdjęć, jakim był Krakowski Zakrzówek, myślałyśmy, że porwie nam wszystkie rzeczy, a wraz z nimi - nas same. 
Świeciło słońce, pogoda była naprawdę świetna, ale wiatr dał nam nieźle w kość, szczególnie że Paulina miała rozpuszczoną swoją burzę loków, a ujarzmić ją przy takim wietrze to było wyzwanie ! 
W tajemnicy powiem wam, że zakochałam się w urodzie mojej modelki. To się nazywa "to coś" co nie pozwalało mi skończyć fotografowania. Mam tyle pomysłów co do dalszej naszej współpracy, że aż ciężko to ogarnąć, ale cierpliwie czekamy na wiosnę i ciepełko. Jedno jest pewne, Paulinę będzie często u mnie widać.. i niech ktoś spróbuje zaprotestować ! ;)

mod. Paulina


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz